provocerande enough?

Funderar på att skriva massa skit på min blogg, börja provocera lite mer. Men det finns ju INGEN SOM HELST ANLEDNING till att jag skulle vilja göra det? Jag tänker inte på samma sätt som Kissie, Dessi och de andra småbrudarna gör (inte för att Kissie - Alexandra - är liten, men ni fattar principen). Klart man fastnar för en blogg om den "står ut" och vågar väcka uppmärksamhet, jag läser ju själv dessa bloggar varje dag.

Det är så fruktansvärt omoget att hålla på och skapa bråk på internet, att spela någon man inte är för att skaffa sig läsare. Jag tror inte en sekund på att Dessie, Kissie eller Paulina är lika kaxiga som de verkar på Internet. Varenda person jag träffat på riktigt har varit annorlunda ifrån det man hört eller sett på Internet. Och det är just de som är så sjukt. Jag vill inte snacka skit om någon, och att provocera kanske är en grej. Men varför inte bara skriva sådant som intresserar på ett annat sätt? Skvaller i kändisvärlden? Vad hände med den grejen? Inte sett en endaste blogg på senaste tiden som handlar om sådant... Kanske är det dags att jag tar tag i den rollen? Nja... jag gillar min lilla blandning.

Men att provocera, det kanske är något att satsa på? Vad säger ni, ska jag satsa på en karriär som uppkäftig bloggerska, färga håret blondt, och smeta på rosa läppstift ut i ett Chelsea Smile?




Anonym

det sist nämnda skulle kunna bli en cool foto grej ;D

Kommentaren skrevs den: 2009-08-15 at. 23:12:25
Din blogg/hemsida: http://yourethebossapplesauce.blogg.se/
Anneli

Hahaha...du är för söt! NÄ för tusan...bli inte blond och i övrigt så är du alldeles fantastisk som du är så nä...det tycker jag inte du ska!



Men du har rätt i att det är vanligt att personer är på ett sätt i sin blogg och en helt annan i verkligheten...det är lite läskigt egentligen! Jag har nämligen motsatt erfarenhet! En som verkligen är snäll, rar, omtänksam och klok i sin blogg men som är...ja det räcker väl att säga att det är mer motsatsen än det som skrivs i ord på nätet! :O(



Kram på dig vännen och än en gång..var dig själv..det är du sååå bra på! :O)))

Kommentaren skrevs den: 2009-08-18 at. 00:23:57
Din blogg/hemsida: http://alafoto.se/blogg



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!