Folieformspasta



Intog denna måltid idag eftersom jag suttit och pluggat nästan hela dagen lång, usch :< . Det blir bara jobbigare och jobbigare. Men just nu tror jag att jag hittills har förstått det jag läst ifrån föreläsningarna om vetenskapens små under. Jag förstår fortfarande inte vad detta har med media att göra - orelevanta iakktagelser om hypotesformuleringar och premisser och annat ointressant. Men jag måste plugga in detta tills på lördag, då jag ska ha min avgörande tenta. Jag har verkligen ingen lust att göra om den en tredje gång efter julen - därför känner jag en väldig press just nu. Detta plus att jag har en tenta som ska in den 23/12, samma dag som jag ska hem till Stockholm igen. Nattplugg är inte så bra i längden har jag märkt eftersom det verkligen tar ut sin rätt några dagar senare. Känner mig gnällig och gammal, men att sova är nog det viktigaste när man ska plugga, tänka och lära sig.


På lördag kommer därför arbetet med den tredje tentan att påbörjas. Sedan ska vi tydligen göra ett grupparbete också, jag förstår verkligen ingenting just nu. Men vi kanske får reda på hur vi ska göra inom kort. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan ska jag titta på Tre Kronor (är inne på sista säsongen nu) och sedan ska jag sova, så att jag kan fortsätta att plugga imorgon. Godnatt sötnosar!





Biz

sv: okej^^tack <3

Kommentaren skrevs den: 2009-12-15 at. 21:21:47
Din blogg/hemsida: http://pinkbiz.blogg.se/
matilda :)

åh vad söt blogg du har! :D gör du designen själv?

jag har gjort min iaf :)

Kommentaren skrevs den: 2009-12-15 at. 22:03:15
Din blogg/hemsida: http://allaboutmatilda.blogg.se/
Nathalie Bradley

tråkit att du pluggat hela dagen lång, låter som det är invecklat...

Kommentaren skrevs den: 2009-12-16 at. 01:13:55
Din blogg/hemsida: http://bradleys.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!