Nu är tentan klar!

Äntligen har jag skrivit klart! Det konstiga är att jag inte är speciellt trött faktiskt. Tyvärr har jag säkert råkat ställa om dygnet igen, med tanke på att jag varit uppe två nätter i sträck. Imorgon ska jag till skolan så fort som möjligt, lämna in tentan och sedan ska jag och Ida sticka och fika. Funderar på att ta med mig kameran så att jag kan visa hur Örebro ser ut. Hm. Vi får se. Nu ska jag i vilket fall som helst gå och lägga mig! Godnatt sötnosar!




Emelie ♥

Måste känns skönt att tentan äntligen är klar :) Hoppas det gick bra för dig och hoppas du får en riktigt underbar helg! Ska du göra något speciellt kanske? Kram på dig sötis <3

Kommentaren skrevs den: 2009-12-11 at. 14:15:20
Din blogg/hemsida: http://emelij.blogg.se/
Johanna

Hej!



Nej, tror inte vi har varandra på bloglovin, du får gärna lägga till min blogg om du vill, så gör jag det med din., :)

Kommentaren skrevs den: 2009-12-13 at. 15:17:37
Din blogg/hemsida: http://myownhome.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!