i won't give up on you


Jag var ute på en liten fotorunda igår och tog en del fina bilder. Ska alldeles snart börja redigera dem, så att jag kan posta dem här senare idag. Det ser lite tomt ut tycker jag, vill ha många färgstarka och färgglada sommar bilder på bloggen, jag menar... detta är ju trots allt en fotoblogg och inget annat.

Fick reda på en underbar nyhet igår, men det är ingenting jag vill skriva ut på bloggen, inte ännu i vilket fall.

NU BLIR DET PHOTOSHOP, see ya, I don't wanna be ya!




Lina

du är så söt! :D

Kommentaren skrevs den: 2009-07-01 at. 17:58:22
Din blogg/hemsida: http://haraldzzon.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]

fin :-*

Kommentaren skrevs den: 2009-07-01 at. 19:31:01
Din blogg/hemsida: http://discosadness.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!