familjen andersson & pics unrelated

 Passar på att ladda upp två bilder från spelningen jag var på i mitten av maj.

Sitter och tittar på gamla avsnitt av julkalendern Sune, den gick tydligen på tv -91, dvs när jag var ett år gammal. Vet dock att jag har sett en del av avsnitten när de har gått i repris bid juletid, men thanks for youtube säger jag bara!

Funderar på att göra våfflor imorgon, blev jättesugen på det nyss! Mumsi. Jag ska även försöka hinna prata med Lina - sötnosen som ska bli storbloggare, precis som jag.

Kanske tar mig en fotorunda imorgon, har lust att fota lite nya bilder och ladda upp lite fräscha inlägg. Lite tradigt att bara läsa och läsa och läsa antar jag?




lina [discosadness.blogg.se]

aah fina bilderna!

jag vill också ut och fota imon/idag så att säga. fast min kompis jenna kanske ska ta bilder på MIG :-D <3

Kommentaren skrevs den: 2009-06-30 at. 01:24:42
Din blogg/hemsida: http://discosadness.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!