the hills are alive

Medan midsommarhelgen fortsatte, skulle jag som sagt fotografera bröllopsparet, men de bilderna får ni läsare vänta ett tag med, då jag inte haft tid att redigera någon av dem, men framförallt har jag inte hunnit välja ut vilken jag skulle vilja redigera. Dock vet jag inte om jag FÅR publicera dem ännu, men håll ut! - de kommer förhoppningsvis upp inom en snar framtid.





M A D E B Y M E- F O T O

sv: Jo, ang mycket bilder och det blir större sida då, det kan du nog ha rätt i :P Men det är pain in the as att scrolla! ;D

Varför ha vänster centrerat då? blir ju skit jobbigt att kolla :P



Kommentaren skrevs den: 2009-06-24 at. 16:09:03
Din blogg/hemsida: http://madebyme.tjofs.se
Anonym

du är duktig

Kommentaren skrevs den: 2009-06-26 at. 20:13:34
Din blogg/hemsida: http://modemix.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!