honey, i'm home! ♥

Nu är jag äntligen hemma efter en tur på stan. Mina fötter värker något så förskräckligt, men jag har trots det fått en del saker gjorda! Jag har shoppat stickade små söta tumvantar, örhängen, rosa bandet, och en supergullig ring! Bilder kommer upp snart, jag lovar! ♥




Lovisa

ja de kan vi allt göra du ! hur då ? =D

haha

Kommentaren skrevs den: 2009-10-02 at. 16:48:18
Din blogg/hemsida: http://lovice.blogg.se/
Louna

Hej! Åh, vilken mysig blogg! Du inspirerar mig verkligen! Jag ska uppdatera min blogg när jag har tid. Men har inte bestämt mig hur det ska se ut och vilken tema det är. Vilken underbar blogg. Egentligen gillar jag inte rosa men plötsligt tycker jag om din blogg. Trevlig och söt färg! Jag gillar det typ färg du använder med bilderna. Helt fantastisk! Det är mycket inspirerad! Det ska jag använda i min blogg. Jag ska säga att du inspirerar mig! Fantastisk!

Kommentaren skrevs den: 2009-10-03 at. 00:36:33
Din blogg/hemsida: http://loty.blogg.se/
Louna

Men what! Bor du i Örebro?! Precis som jag! Jag utbildar Digital Design i min gymnasieskola. Wow. Nu har vi något gemensamt! Jag har inte bestämt vad jag vill utbilda mig till efter gymnasiet. Webdesign låter bra men kan du berätta lite mer om den, t ex vad ni gör i Universitet?

Kommentaren skrevs den: 2009-10-03 at. 00:39:33
Din blogg/hemsida: http://loty.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!