Hotel Playa del Sol

Eftersom att jag får besök imorgon måste jag gå upp rätt så tidigt så att jag hinner göra mig klar tills mamma och pappa och Clara och hennes föräldrar kommer hit. Har satt klockan på tio, och jag hoppas verkligen att fem timmar räcker till städning! Det är en del som ska fixas innan hon kommer.
Jag lägger upp en lista alldeles strax!


Men först ska jag kolla Playa del Sol, avsnitt 5. Sedan blir det nana kudden.




ida myrin

hahah det är så bra! :) ♥

Kommentaren skrevs den: 2009-10-30 at. 02:35:53
Din blogg/hemsida: http://myrins.blogg.se/
Nakenhunden

Missade detta programmet, var det bra i söndags?

Får kika på det på internet nån dag när det finns tid över!

Haft en bra helg annars?

Kramar

Kommentaren skrevs den: 2009-11-03 at. 00:47:46
Din blogg/hemsida: http://nakenhunden.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!