en sak jag kom att tänka på mitt i mitt pluggande

1. Min scarf luktar precis som det gör hemma hos Dahlströms (?).
2. Det är tur att jag har pluggat ordentligt på gymnasiet - vissa saker återkommer verkligen om och om igen - som retoriken t.ex. Den finns var vi än är. Usch, vill inte tänka på den ens.

Fattar inte att man låter sig bli så lätt påverkad utan att ha någonting att säga till om. Bra retorik är nämligen den som syns minst. Fattar ni hur lurade vi blir av reklam, tidningar, talare? ALLT bygger på retorik. "Lurade" kanske är fel ord att använda... givetvis beror det på vilket sammanhang man befinner sig i. Men ni hajar hoppas jag.

Nu ska jag tvätta.







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!