i d-i-e-4-y-o-u

Gör man om sin bloggdesign måste man lyssna på riktigt bra musik, så att man blir peppad på att fortsätta och faktiskt gör klart den. Jag lyckas aldrig. Men jag ska verkligen försöka ikväll. Plus att jag skall analysera Brokeback Mountain. Den är två timmar lång, och jag känner mig lite smått stressad eftersom jag inte har BÖRJAT titta på den ännu. Men det löser sig. Är hemma från skolan imorgon också, med tanke på att det "bara" var filmvisning, så jag har laddat ner (OH SHAME ON YOU GIRLFRIEND!!!) Constant Gardener, vilken jag ska titta på imorgon, samt skriva klart PM:et som skall upp på Blackboard innan klockan 12 på onsdag. Tufft liv som student..? Eh - JA?!





Zenita

hehe, vad bra! :D Tack tack :P



Njae, det var inte så jättelängesen jag gjorde om den. Jag nöjer mig med denna ett tag till. Men tack ändå! ^^

Kommentaren skrevs den: 2009-09-07 at. 20:33:35
Din blogg/hemsida: http://zeniita.blogg.se/
Ebba

Heej, haft en bra dag annars?

Kommentaren skrevs den: 2009-09-07 at. 20:57:06
Din blogg/hemsida: http://ebbagratte.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!