yo betta do what yo can



Nu blir det äntligen Brokeback Mountain, med anteckningsblock och penna i högsta hugg. Jag ska bara göre ett snabbt toalettbesök innan, sedan kommer jag att stänga ner MSN, blogg.se, och internet, för detta skall vara klart på onsdag, och jag har inte ens börjat. Har tagit på mig uppgiften att skriva ihop PM:et, och jag hoppas att jag kan få ihop 3-4 sidor analys, det borde inte vara så överdrivet svårt. Jag menar, mina bloggkunskaper har verkligen hjälpt mig att utveckla mitt språk, min stil på mitt skrivande, och jag vet att jag uttrycker mig på ett speciellt sätt.

Jag vet redan att jag är unik, men det vet ju inte NI. Känner verkligen att jag bara var TVUNGEN att dela med mig av det, MHHHH!!!! (allt för gällt läte). Gissa vem jag föreställde? Tänker inte ens nämna namnet. Så fruktansvärt vidrigt.

Stackars Heath, rip dude, you'll never leave our hearts, dude.




jessica

puss på dig gullunge

Kommentaren skrevs den: 2009-09-07 at. 21:26:55
Din blogg/hemsida: http://jessecupcake.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]

åååh den är så bra.

Kommentaren skrevs den: 2009-09-08 at. 13:17:32
Din blogg/hemsida: http://discosadness.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!