DisneyNature: Oceans

När jag såg den här trailern kan jag inte hjälpa att jag blir rädd för vad vi människor kan (och kanske kommer att) förstöra om vi inte gör någonting åt vår miljö. Byt till energilampor, återvinn pet-flaskor, ge oanvända kläder till välgörenhet, handla ekologiskt och bidra till att behålla vår fina värld. Ditt beteende gör skillnad; och jag blir så ledsen när jag börjar inse vad vi egentligen håller på att förstöra. Tänk att inte kunna höra fågelkvitter om somrarna, eller titta på fiskarna på landstället, eller se svalorna fånga flugor med näbben? Eller se grodor pch paddor hoppa omkring när det precis har regnat; det är ju en hemsk tanke, och jag vill inte att det ska bli så.

Titta bara på denna trailer; filmen är en dokumentär & är en Disney produktion som släpps i samband med Earth Day den 22 April 2010.

{ Kika på trailern i HD; det är verkligen en upplevelse! o_o }





martina ehn

Hejsan sötnos! :) Nu har jag börjat blogga på devote istället: Martinaehn.devote.se



Kram kram <3

Kommentaren skrevs den: 2010-04-14 at. 09:15:19
Din blogg/hemsida: http://martinaehn.devote.se
martina ehn

sv: Tack sötis! :D Är allt bra med dig? Kram

Kommentaren skrevs den: 2010-04-14 at. 10:12:58
Din blogg/hemsida: http://martinaehn.devote.se
Emma

I själva verket är det oss själva vi förstör!

Djuren dör, ja. Jorden dör inte, men människan kommer att dö ut och jorden kommer att leva vidare och skapa nya underbara ting!

Kommentaren skrevs den: 2010-04-16 at. 03:38:39
Din blogg/hemsida: http://eehenriksson.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!