Godkväll!

Hej sötisar! ^_^
Har precis kommit hem från skolan nu - och just nu sitter jag och tittar på Sex and the City (går igenom hela serien igen som sagt... :>). Min mat håller på att tina ifrån sitt frysna tillstånd så att säga, och snart ska jag laga till mig en middag. Sedan (när mina nymålade naglar har torkat), så ska jag börja diska, eftersom jag tror att jag inte hinner med att göra det imorgon. Fick appråpå det G på en av uppgifterna i skolan - yay! :>

Amanda kommer vid 19-tiden imorgon, och innan det måste jag hinna till systemet, haha! Sedan får vi se var vi tar vägen och har kul någonstans, hihi. Men jag tror nog att det blir jag som får hålla koll på henne, och inte tvärtom, hihi :3.

JAG UPPMANAR ALLTSÅ INTE MINA YNGRE LÄSARE TILL ATT DRICKA - jag ska köpa faktiskt bara köpa lite öl :> (Och ja, mamma och pappa; jag ska vara försiktig! ;>)





B R O W N S U G A R

hoppas ni får super duper skoj :D

Kommentaren skrevs den: 2010-04-29 at. 18:32:32
Din blogg/hemsida: http://brownsugar.blogg.se/
Lunacii - Amanda

ÖL!! <3 HAHAAHHA Vi kommer röja järnet :D Watch up ÖREBRO, here I come!!!!

Kommentaren skrevs den: 2010-04-30 at. 01:05:34
Din blogg/hemsida: http://lunacii.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!