It was really only you

Det gick en propp nyss och det blev kolsvart i hela lägenheten. Usch, jag blev jätterädd - men jag skrek inte som jag egentligen borde ha gjort, haha. ^_^''' Men nu har jag bytt lite proppar och nu ska det nog vara åtgärdat tror jag. :> Så imorgon ska jag köpa proppar med 10 A, så ska jag testa mitt eluttag så att det inte är något strul med väggen eller så.

Jag skulle bara ta upp min plattång, så hann jag bara snudda den med foten så gnistrade det till & det blev svart i hela huset, haha xD. Imorgon ska jag alltså försöka köpa lite proppar, om jag lyckas hitta några! ^_^

Och sedan hoppas jag att kylen fungerar imorgon också - så att inte all min goda mat (den lilla jag har kvar) förstörs nu när jag har så lite pengar kvar :<.. Mycket text blev det - men nu ska jag sova! :> Nattinatti & tack pappa för hjälpen!








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!