Randigt, rutigt eller blommigt?

Jag vill bli miljonär just nu; så att jag kan uppdatera min garderb med en massa söta kläder som man kan ha på sommaren. Testade några jeansjackor idag - men jag tyckte inte att jag passade i de modellerna. Helst vill jag försöka få tag i en svart jeansjacka, men det verkar vara svårt. Hm. Någon som vet? ;>

Och appråpå det, Lindex fortsätter att leverera söta vår & sommarkläder! ^_^





emmablid

sv: hittade du något påCubus då? :-)

suktar efter de där shortsen som jag inte hade pengar till....

Kommentaren skrevs den: 2010-04-27 at. 20:39:41
Din blogg/hemsida: http://emmablid.blogg.se/
Anna

Var och provade det rosa linnet i mitten, synd bara att tyget var så genomskinligt..

Kommentaren skrevs den: 2010-04-27 at. 21:41:29
Din blogg/hemsida: http://annishanule.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!