Sex and the City II

Den nya Sex and the City-postern publicerades för inte alls längesedan på IMDB.com och givetvis måste jag, som det stora SATC-fanet jag är, publicera & dela med mig av den på min blogg! ^_^ Åh vad jag längtar - helt GALET alltså. Men snart är det Maj & filmsommaren inleds kortdärefter med en massa smaskens.

Klicka här & här för att se de två släppta trailersarna (säger man ens så? o_o).

{Och appårå film; jag sitter på POTC4-skvaller - om nom nom! ;>}





erika

sex & the city kan man verkligen inte få nog av, längtar!

Kommentaren skrevs den: 2010-04-18 at. 17:32:10
Din blogg/hemsida: http://aprildrommar.blogg.se/
d e s s l i k e s .com - high heels gives you a better view.

Som jag längtar till premiären ! ;D

Kommentaren skrevs den: 2010-04-18 at. 17:51:09
Din blogg/hemsida: http://desslikes.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!