Bläh!

Tråkigt väder ute, och så har jag träningsvärk. Ska försöka städa upp lite på mitt rum innan all uppackning tar över min lägenhet och begraver mig i alla nya kläder! :( De nya skorna som jag fick av mamma och pappa var superbra och superlätta att gå i. Dock måste jag komma ihåg att ta på mig höga strumpor så att de kan töja ut sig så att jag kan använda dem utan att få skavsår. Usch! :( Måste nog gå in dem lite tror jag. Ska försöka att mjuka upp dem lite idag så att jag kan använda dem imorgon ordentligt. Hoppas att det inte är så mycket folk på gymmet imorgon - men vi ska ju försöka att dra dit tidigt - det ska bli kul!

Ska köra vidare i Lotus Turbo Challenge; vet inte hur många gånger jag har startat om spelet utan att komma längre än till den tredje banan. Skumt är det - jag har ju klarat den förut! :<





nicole

sv: så lite så :)



va gärna med i min tävling om ett presentkort på 500 kr

/Shoppaholly

Kommentaren skrevs den: 2010-08-28 at. 18:38:34
Din blogg/hemsida: http://nicolesjostrom.blogg.se/
M i c k A

så plixligt och härligt :D

Kommentaren skrevs den: 2010-09-03 at. 17:37:57
Din blogg/hemsida: http://nintendoo.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!