Dagens outfit;

Slänger upp ett sista inlägg innan jag åker till Stockholm lite senare idag. Förhoppningsvis kommer jag att lägga upp något inlägg till innan jag packar ner datorn, men jag hinner nog inte ta några ordentliga outfitbilder - så ni får nöja er med cambilder. Men vi får se! :] Ni kanske har tur idag, haha! :'D Fredagen den trettonde har ju redan varit och då kanske det behövs lite tur. Fast jag tror inte riktigt på det där... tror nog bara att det är ett påhitt alltihop! :]

{ Jacka, tisha & brallor från Lindex - vilken slump, haha! :'D }




Mischa (Michelle) Karo

snygging ;) !!



ser att du ändrat bilderna i headern! snyggt! johnny depp <3 <3 :D

Kommentaren skrevs den: 2010-08-16 at. 12:54:52
Din blogg/hemsida: http://mischakaro.se
Jasmine

Hej på dig igen! Du, som du ser på min blogg så är mina inlägg inte så nära menyn, alltså om jag vill ladda upp större bilder så går inte det utan bilderna blir halva istället. Känns lite generande att fråga men skulle du vilja hjälpa mig att fixa det? Vill kunna lägga upp bilder och ha inlägg som är närmare menyn så att säga. Vore jättesnällt, jag jag försökt att fixa och trixa med det själv men det blir inte som jag vill. Så, skulle du vilja hjälpa mig? Kram! Jasmine :)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-17 at. 10:07:22
Din blogg/hemsida: http://jasminestyle.blogg.se/
ellen ~

lika stilig som alltid :D

Kommentaren skrevs den: 2010-08-17 at. 11:11:45
Din blogg/hemsida: http://nobodybutme.webblogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!