Den lelle pädäe

Idag var jag som sagt på stan med Cissi en snabbis. Vi träffade gulliga Calle och gick runt i affärer och pratade och skrattade som bara tjejer kan när dem är på stan, hihi. Eftersom det var så varmt och fuktigt, fikade vi på ett mysigt fik och sedan gick vi hem - i alla fall halva vägen! Duktigt av oss tycker jag! ^_^ Plockade även ut en snygg outfit till Cissi sedan, eftersom jag inte pallade följa med ut ikväll. Får dra ut en annan dag med dem, yay!

Ligger i sängen nu och är sjukt trött! Imorgon ska jag äntligen få tvätta, och då kanske jag kan städa under tiden. Behöver dammsuga och göra snyggt här - det ser riktigt stökigt ut. Bläh! Men det måste göras, natti natti! :]





Carolina

Hej sötnos! Kommer du ihåg mig? Jag hade bloggen Justbreath.blogg.se och har nu en ny blogg och tänkte om du fortfarande ville följa mig? (A)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-14 at. 08:10:00
Din blogg/hemsida: http://carolinaalmefelt.blogg.se/
Malin Sundin

ja visst är den snygg! skulle beställt den om jag inte hade beställt än från H&M redan :(

Kommentaren skrevs den: 2010-08-14 at. 11:44:35
Din blogg/hemsida: http://malinsundin.blogg.se/
Malin Sundin

jo faktiskt men gillar jackan från H&M också faktiskt :) hihi.



haft en bra lördag hittills? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-14 at. 12:04:23
Din blogg/hemsida: http://malinsundin.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!