Gym + stan

Eftersom det var så mycket folk i stan idag så hade jag ingen shoppinglust överhuvudtaget, lite tråkigt kanske att vara på stan en hel dag och sedan inte hitta något. Men äsch, det löser sig säkert. Bättre att ha pengar över än att inte ha några alls! :] Hittade ett linne på Gina som jag förmodligen kommer att köpa när jag får pengar. Måste även klicka hem en ny foundation. Synd att det sminket som jag använder är så himla dyrt :(

I vilket fall som helst var jag och gymmade imorse och fick min introduktion av en tränare där. Det gick superbra, speciellt eftersom det inte var så mycket folk på plats. Sånt gillar jag, så jag ska vekrligen försöka att pallra mig till gymmet på morgonen så att man slipper den värsta rushen, haha! :'D Kul var det!

{ Har ni sett Sommar med Ernst kanske ni fattar grejen :'D }





Eriiza

Vad för linne ? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-08-27 at. 20:49:14
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
S A N N A S . R U M

Wiie, du har fått en award från mig på min blogg :D

Kommentaren skrevs den: 2010-08-28 at. 10:50:26
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
S A N N A S . R U M

Okok (: du behöver inte göra det om du inte vill (:

Kommentaren skrevs den: 2010-08-28 at. 11:29:19
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!