Godmorgon sötnosar!

Hej sötisar! :>
Igår hade jag ingenting att blogga om - jag var helt tom i skallen efter skoldagen. Vi gick igenom grunderna i Photoshop och tittade på lite elevarbeten för att bli inspirerade till de kommande projekten. Jag tror att jag ska börja jobba på ett av dem i helgen, så att jag slipper stressa på slutet (även fast det är LÅÅÅNG tid kvar tills dem ska in). Men det är bättre att ha tid över att kunna förbättra sitt projekt tycker jag!

Idag har jag lite ont i halsen, så jag stannar nog hemma :< Men jag har ingen feber eller så. Ska försöka göra klart mammas receptframsidor också, så att hon får dem någon gång, hihi.






Alva*<3

Rösta jättegärna på mig - JAG E NMR E3 - som sötaste outfit här!♥

http://fokis.se/2010/02/mina-lasare-24-utvalda-fran-lasartraffen/#comments

Kommentaren skrevs den: 2010-02-17 at. 15:20:38
Din blogg/hemsida: http://doublesided.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!