3O Juli 2O1O

Nu har jag varit och handlat lite mat - ikväll ska jag ha tacos och ha massa mums! :] Jag fick tag i nya CHIC och tänkte att det kommer att vara ett perfekt fredagsnöje; det är därför det har blivit lite dåligt med inlägg idag, hihi. Var ju som sagt ute tidigare idag - och jag känner att jag har fått lite spring i benen faktiskt; nu kan jag knappt sitta still! Synd att det ska regna och ha sig så att man inte har någon lust att gå ut och promenera mer, hm. Men det blir nog bättre väder såsmåningom i veckan.. Någon som vet? :}







Maggy <3

Nu har jag äntligen kommit igång med min nya rosa-design :)..



Jag hoppas att du inte känner att jag härmar dig! :(



kram <3

Kommentaren skrevs den: 2010-07-30 at. 18:46:50
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/pink



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!