Hej sötisar! :] Kom precis hem från min powerwalk extravaganza, dvs. 40 minuter promenerande. Progress! Äntligen. Och jag bara älskar att det verkligen går framåt, hihi. Jag är så duktig :'D! Och för att fira det så ska jag ställa mig och diska ... ! Jag måste verkligen städa upp alltså, det ser ut som en soptipp här. Eller inte riktigt, det ser ut som TVÅ soptippar. Så fram med putstrasan och dammsugaren, för nu ska här skina och glänsa! Men först ska jag käka lite sen lunch; kyckligkorv! ;>





Lina*

JIGGLYPUFF<3

Kommentaren skrevs den: 2010-07-18 at. 16:24:54
Din blogg/hemsida: http://missinna.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!