Mumsig sommarmat!

Just nu sitter jag och kikar på Friends och väntar på att tiden ska gå så att jag kan laga middag - ska steka lax och halumiost och ha ceasarsallad till. Får inte glömma att köpa parmesanost på fredag när jag ska helghandla. Jag som alltid har varit kräsen med ost gillar cheddar, parmesan, texmex-ost, philadelphia och brie. Och gräddosten på julbordet, speciellt till sill och potatis och knäckebröd! Jag tänkte dela med mig av min supermacka som jag åt till lunch idag! :] Den är superlätt att göra, bara man har en ugn och/eller mikro!





MYMiC

Såg sjukt gott ut :D Älskar passionsfrukt_

Fast jag hade velat ha med ett grövre bröd,..undrar om baguette finns i grövre bröd? o_o det borde det väl? haha 8D

Kommentaren skrevs den: 2010-07-28 at. 23:03:34
Din blogg/hemsida: http://mymic.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!