Tillbaka till vardagsrytm

Äntligen har jag lyckats ställa om dygnet så att jag kan gå upp vid åtta och inte vara speciellt trött. Somnade igår kväll vid 1-tiden, och jag antar att det räckte för min del. Vad glad jag är - nu kan jag komma tillbaka till mina regelbundna måltider och mellanmål; precis som det ska vara. Eftersom det spöregnar idag, tror jag att jag inte kommer att orka pallra mig ut - men jag tänker nog städa upp och diska lite så att jag får lite ordning här! :]







sandra

men ÅH, det är ju du som är söten! :D

Kommentaren skrevs den: 2010-07-29 at. 20:59:25
Din blogg/hemsida: http://wearenowhere.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!