Update;

När jag hämtade ut min kamera igår tänkte jag uppdatera mig lite om vad som händer i kändisvärlden och köpte med mig hem GLAZE. Det var ett tag sedan jag köpte tidningen, men jag gillar den faktiskt. Den är dock lite lik CHIC, men håller inte riktigt samma standard ^_^ Som om jag var värsta tidningsexperten, haha. Men nu ska jag läsa! Hihi, skriver senare!






↑ Snygga killar med kamera gillar vi big time :>




Jasmine

Mysigt att sitta och bläddra i en tidning man tycker mycket om. :)



Svar: True Blood är en underbar serie! <33

Kram

Kommentaren skrevs den: 2010-07-15 at. 19:20:30
Din blogg/hemsida: http://rosanatt.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!