BVB; Perfect Weapon

Black Veil Brides släppte nyss sin nya officiella musikvideo för sin nya låt "Perfect Weapon", som även finns att lyssna på i Spotify {här}! :> Riktigt bra faktiskt, även om jag gillade deras Knives and Pens liiite bättre. Men jag antar att man måste "lyssna in" låten innan ^_^ !

Ihh, om Andie bara kunde klippa av sig håret och de kunde lagt på lite snyggare effekter/kameravinklar till dem som spelar instrumenten skulle videon blivit hur awesome som helst. Ljuset är bland det snyggaste jag sett i en musikvideo på ett bra tag faktiskt, men ja, det saknades en del tycker jag nog innan den skulle bli top notch, så att säga ;> hihi.





alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-15 at. 09:55:32
Din blogg/hemsida: http://vadfanskajagheta.se
Nz Dakota

Wah! Den är så bra! ♥

Jag hoppade runt som en galen kanin i morse när jag först såg den HAHA ♥

Kommentaren skrevs den: 2010-06-15 at. 11:10:54
Din blogg/hemsida: http://nzz.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!