En riktig tjejfilm!


Jag såg som sagt Sex and the City 2 för ungefär en vecka sedan, och jag tänkte faktiskt berätta för er vad jag tycker om den. Jag ska försöka att inte avslöja för mycket om själva handlingen, utan bara berätta om vad jag tycker om filmen i stort. Vill du inte att filmupplevelsen ska förstöras; sluta läsa här! ^_^

Själva handligen i filmen tycker jag var väldigt seg tills damerna kom till Abu Dahbi; det var inte så mycket relation i denna filmen i jämförelse med den första filmen och serien i övrigt. Dock blev jag förvånad över att ryktet jag hört om att Harry skulle titta ut ett hus till Charlotte var falskt och bara ett påhitt. Och själva "tvisten" i filmen var inte alls speciellt fyndig tycker jag; speciellt inte eftersom den bara varande i 20 minuter - knappt det.

Lite dumt att dem får publiken att få en massa förväntningar överlag tycker jag. Filmer som kommer upp nuförtiden på bioduken är så överhypade tycker jag. Är det för att ingen går på bio längre, eller är det för att det är så det går till i filmbranchen? Är det verkligen så stor konkurrens mellan sommarfilmerna? Jag vet faktiskt inte.

Men som sagt; på det stora hela var filmen underbar och otroligt charmig, tack vare de fina kläderna (det var precis som att kläderna andades lyx...), stämningen och Samanthas klockrena skämt. Det var nog det jag kan säga utan att avslöja för mycket av själva filmen! ^_^

Är det någon av er som sett filmen? & vad tyckte ni om den i såfall? Plus och minus? Betyg? :>




jenna♥

Guud jag älskar filmen asso!! :O

såg den på bio! :o så sjukt bra verkligen! <3 Love it!

Kommentaren skrevs den: 2010-06-07 at. 21:36:01
Din blogg/hemsida: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Yasmin

Jag skulle vilja ha en twilight design! Men skulle du kunna fixa en så att det blir gratis? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-07 at. 22:38:35
Din blogg/hemsida: http://robertfans.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!