Godmorgon!

Nu har jag packat ner det sista, ringt Anticimex och sitter och tittar på the Holiday (igen). Den här gången ville jag försöka ta reda på om filmen som Amanda klippt ihop fanns på riktigt, eller om det bara var en grej de gjorde för filmen. Det var bara ett skämt tyvärr, :<... jag som tyckte att den filmen verkade så bra! Jaja, det kommer ju fler filmer, hihi. ^_^

Och appråpå filmer; har jag berättat att jag har sett Milleniumtriologin? Den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, men jag trodde att storyn skulle vara helt annorlunda. Film nummer 1 var absolut bäst, eftersom Peter Haber är så läskig haha :c ... Trean var också bra, men kändes lite stressig (vilket i och för sig kanske var meningen?).

Nu ska jag försöka äta någonting innan jag går till bussen; får ta något ur frysen. Kylen är ju tom i princip... :o Jag återkommer så snart jag har käkat upp! Babai! ~





Amanda

Millenium-trilogin är riktigt bra :D Brukar inte gilla den typen av filmer men dom fastande jag för ^^

Kommentaren skrevs den: 2010-06-08 at. 11:31:22
Din blogg/hemsida: http://mjuppi.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!