Grattis till Daniel & Victoria!

Ääääääääntligen har de gift sig och jag önskar dem allt gott i framtiden. För Sverige i tiden, eller vad säger ni? :> Fråga nu är bara när det blir baby-yra.. Hm; median är riktigt smart idag alltså. Och bättre blir det, när jag kanske har en plats som pressfotograf eller reporter eller någonting. Vi får se vad framtiden bringar, eller hur man nu säger hihi. ^_^

Men idag handlar det inte om mig, utan om Daniel och Victoria. Såg ni det fina armbandet hon hade på sig förresten? Superglammigt och fint; me likey. Fler bilder från dagen kommer senare upp på bloggen. (Jag har INTE varit på plats, men jag ångrar mig när jag såg stämningen med en halv miljon människor på plats...)

Och till er som inte såg bröllopet; kika här nedan:

 





S A N N A S . R U M

Grattis till dem :D

jag blir typ tårögd så fort jag ser en bild (;

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 22:17:38
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
Arzu

SV: ok. Men man gör väl det via ps?

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 22:23:43
Din blogg/hemsida: http://arzus.blogg.se/
Arzu

SV: ok. Men man gör väl det via ps?

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 22:23:47
Din blogg/hemsida: http://arzus.blogg.se/
pimpXprincess

Svar: Då får det låta ogenomtänkt då.



Det beror på vad man ser som kostsamt. Det kostar möjligtvis mindre just nu, men det är dyrare för miljön i längden om ett kärnkraftverk går sönder. Men ja, bryr man sig bara om den ekonomiska delen, så visst!

Kommentaren skrevs den: 2010-06-20 at. 10:15:09
Din blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/
pimpXprincess

Svar: Ojdå, jag visste inte att det var ett tvång att titta! Jag tycker inte om monarki, så varför ska jag stödja den genom att titta på när dom gifter sig? Jag har missat när vissa i min släkt har gift sig, så varför ska jag titta på när några okända gör det? Och som sagt, vi har demokrati i Sverige. Det betyder att man inte MÅSTE titta. Skulle det vara val angående monarki i Sverige skulle jag rösta nej, så det finns ingen anledning för mig att titta. Folk som är för monarkin kan titta hur mycket dom vill, men jag ser som sagt ingen anledning för mig att göra det.



Förhoppningsvis, ja. Men varför skaffa fler när vi redan har så jäkla mycket kärnkraft?

Kommentaren skrevs den: 2010-06-20 at. 10:32:52
Din blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/
Maggy

Jag hade inte tänkt att beställa en design, hihi :>

Jag designar typ varje dag & till aaaaalla i min klass suck. Hm, men jag hade ändå inte kunnat beställa en design... för att jag inte kan betala över internet.. fast vänta.. jag fick ett bankkort i förrigår, hm.. med det kan man nog betala över internet, men det e faktiskt inte säkert o;

Kommentaren skrevs den: 2010-06-20 at. 10:40:06
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
Maggy

din är liksom så fin :D, det enda jag nt klarar är att få den att se bra ut i ... safari O.O, elr. Den ser annorlunad ut i alla datorer suck..

Kommentaren skrevs den: 2010-06-20 at. 10:43:22
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
pimpXprincess

Svar: Om du tänker efter kan man inte ta bort dom gamla och ersätta dom med nya på bara en dag.



Jo, okända på det sättet att jag inte känner dom. Jag vet vilka dom är, men det betyder inte att jag bryr mig om deras bröllop. Jag bryr mig inte om när kändisar gifter sig heller. Inte heller när grannarna gifter sig.

Jag är emot monarkin för att jag inte anser att det är viktigt. Visst, jag tycker att Victoria gör en hel del bra grejer, men det kan hon göra utan en titel, tycker jag. Angående skattefrågan vill jag ju som sagt avskaffa monarkin, så hade det gått att avskaffa den hade vi sluppit betala dit. Att det inte ser ut så i nuläget kan jag inte påverka, tyvärr. Dessutom är jag vänster, inte sosse.

Kommentaren skrevs den: 2010-06-20 at. 11:03:45
Din blogg/hemsida: http://pimpxprincess.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!