Hemma igen!

Nu är jag hemma ifrån Clara igen; hon fick lite ont i halsen och pappa kom och hämntade mig redan ikväll. Lite synd att det alltid händer någonting som gör att vi inte kan ses så länge :< Vädret, sjukdomar, distans... alltid något. Men äsch; det gäller ju att ta vara på de dagar man har med varandra istället. Vi kan ju ses senare i sommar och i höst också, hih!

Nu ska jag läsa lite Breaking Dawn och sedan ska jag lägga mig för att sova. Jag har varit igång flera dagar i sträck nu :< Hm. Natti natti, bättre uppdateringar kommer snart.

+ en ny gratisdesign kommer snart, samt lättare instruktioner för hur nedladdning ska gå till.
+ min blogg kommer att få en ny design! :>





emelie

svar: haha okej.

Allt bra idag?

Kommentaren skrevs den: 2010-06-15 at. 00:21:01
Din blogg/hemsida: http://nakenkaktus.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!