Idag;

Jag är en dålig bloggerska känner jag. Usch och fy!!! ;< Men jag har faktiskt en förklaring (som vanligt...);

Idag har jag först varit med Amanda ett tag - vi fixade oss och åkte sedan till stan tillsammans med hennes syrra Veronica och tog en fika på Waynes Coffee. Vi gick på stan och sedan mötte jag upp mamma och pappa och bror min vid Nordiska Muséet på Djurgården. Vi tog oss till restaurangen Josefina och käkade middag där tillsammans med resten av stekarna i Stockholms stad. Mysigt & mycket gott var det. Eftersom min kamera är inne på lagning (och ingenting har hänt med statusen sedan jag senast kollade till den....) så blir det inte så mycket bilder på ett tag. Surt alltså :@!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för imorgon ska jag träffa Elina (och Becca?), som jag inte sett sen i julas ;>...





Anna Emanuelsson

vad söt du är :D



hur ska du fira midsommar? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-23 at. 22:46:26
Din blogg/hemsida: http://heeneley.blogg.se/
Gabriella

sv; hHHahaah det är egentligen en tröjja typ, som jag vänt upp och ner och knytit igen armarna haha!! men den är iaf öpt på gina tricot, för 100år sedan :O bajsgammal!

Kommentaren skrevs den: 2010-06-23 at. 23:42:42
Din blogg/hemsida: http://sexdrumsanddeathmetal.com
ludvig

svar; mhm :>

ha det gött.

Kommentaren skrevs den: 2010-06-24 at. 10:34:17
Din blogg/hemsida: http://ludddde.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!