Imorgon smäller det!

Imorgon gifter sig kronprinsessan Victoria med sin Daniel. Vem kan ha missat det med tanke på hur mycket det har uppmärksammats i median; i bloggar, på tvn, på radio, i affärerna.. överallt syns det att Sverige är redo att mottaga vår allas "Kung Sune" aka Daniel Westling :> Jag hoppas verkligen kommer att få det bra tillsammans, hihi. De har ju båda tjocka bågar på glasögonen, och samma hakor och ser ut som söta paddor; i positiv bemärkelse alltså! :>

Reinfeldt blev intervjuad av Svt idag där dem tog pulsen på statsministern som ikväll ska festa med hovet;




Maggy

Haha. Jag vet, det är helt sär när man använder Firefox :(, fast jag själv använder firefox alltså!..



Det är pågrund av den där cocoo.se-reklamen. Om du testar att markera text i det inlägget går det inte heller! Det är bara pågrund av reklamen! Man kan inte trycka ngnstanns i samma höjd i reklamen, alltså kan man inte kommentera heller :s, men om "KOMMENTERA"" grejen är under höjden av reklamen funkar det. Jag vet inte varför, det är helt mysko... :O



håller på med en ny design & jag hoppas att det bättrar sig då, haha. o0.. vet du vad det kan bero på att det är så... konstigt ?! ;o



kram.. <3

Kommentaren skrevs den: 2010-06-18 at. 18:50:20
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
SIGRID

tack, men jag har just bytt bloggdesign så nu behövs det inte. Men du gör väldigt fina designer så jag kanske hör av mig när jag tröttnar på den designen jag har nu :]

Kommentaren skrevs den: 2010-06-18 at. 18:58:16
Din blogg/hemsida: http://sigridaronson.blogg.se/
Batt

hehe, får man kannske fråga vad du ska rösta på i höst? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-18 at. 23:25:56
Din blogg/hemsida: http://batouls.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!