It's time for Africa

Jag har aldrig varit ett stort fan utav fotbolls-vms-låtar; men den här gillar jag faktiskt. Av någon anledning har jag inte kollat på en fotbollsmatch sedan jag såg Zlatan klacka in bollen i mål, haha. Det måste ju varit när jag var 10 år eller något o_o. Jag tror egentligen att det handlar om att jag inte kan förstå varför det är så kul att följa en boll på en plan, som enligt mig bara är ett tidsfördriv och inte borde handla om en massa byten med spelare som behandlas som pjäser i ett schackbräde.. Hmmppfff.

Jag har snart klarat Zelda: Spirit Tracks också! :> Jag har bara idag, imorgon och på söndag på mig. Sedan åker jag ju hem på måndagen och eftersom DS:et inte är mitt, måste spelet vara avklarat då! :>





Rosida

Älskár den låten! :D

Kommentaren skrevs den: 2010-06-26 at. 19:59:23
Din blogg/hemsida: http://beyondthesurface.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!