Lite kvällsmusik;

Jag bara älskar den här låten; och jag undrar vem som inte KAN älska den? Den som kan dansa tango kan verkligen skratta sig lycklig om denna låt kommer på radion eller liknande. Första gången jag såg Moulin Rouge tyckte jag inte alls om den; den var en för sockersöt saga på något vis. Men ju fler gånger jag lyssnade på det underbara soundtracket, ju mer ville jag se filmen. Och den andra gången fastnade jag verkligen för storyn.

Han som har skrivit den (namnet är som bortblåst; men jag vet att han har skrivit manuset/regisserat Australia) är verkligen ett levande geni som kombinerar kärlek med musikal och en gnutta ironi och humor. Musiken är som sagt underbar. ♥ Har ni inte sett den, måste ni se filmen. { Klicka här för att titta ♥ }

"When love is for the highest bidder, there can be no trust, without trust there can be no love.";





maggy

sv: eller hur o_o. Det har liksom aldrig hänt mig innan, haha! Men jag håller ju på med min nya design, då ska jag flytta ner reklamen... eller ta bort den helt.. haha, jag vet nt :p

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 11:09:40
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
Maggy

Alltså, hah. När jag ska göra en ny design, så vill jag egentligen att den liknar din, alltså med blommor & sånnt, och ljus, jag tkr det är så fint, & som typ hos thingsyouremember.. men när jag väl börjar, så liknar den för mycket era bloggar, så känner jag att jag härmar o_o, ibland har jag liksom 0 inspiration, så

då får det bli en enkel grå fotoblogg-design istället suck, era designer är liksom så fina (: <3

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 11:11:51
Din blogg/hemsida: http://maggy.blogg.se/
Maria

Moline Rouge in my heart! :D

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 12:59:47
Din blogg/hemsida: http://headoverheals.blogg.se/
Michelle [michellez.blogg.se]

SV: Det går inte. Med DDB's kod funkar det inte...

Kommentaren skrevs den: 2010-06-19 at. 13:01:51
Din blogg/hemsida: http://michellez.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!