Min vecka tillsammans med Sebastian;

Nu har jag suttit ett bra tag och förberett en del för kommande blogginnlägg; har redigerat en del bilder, satt samman kollage och tagit reda på vad jag ska lägga upp härnäst. Det är som en hel verksamhet; det här med att blogga. Antingen gillar man det, eller så hatar man det! ^_^

I vilket fall som helst tänkte jag slänga upp lite bilder på mig och Sebastian; detta förklarar det mesta vi har haft för oss i veckan. Kanske också anledningen till varför jag inte haft tid att blogga så speciellt mycket också, hihi.











WIKTOROZ

HAHAHAHA ÄLSKAR SISTA BILDEN!:DDD

Kommentaren skrevs den: 2010-06-08 at. 12:47:03
Din blogg/hemsida: http://wiktoroz.se
Ebba

Haha den första och sista bilden var så roliga haha!

Kommentaren skrevs den: 2010-06-11 at. 10:52:35
Din blogg/hemsida: http://ebbagratte.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!