Planer för idag;

Nu strax (vid 12 närmare bestämt) ska jag träffa Steffi vid pressbyrån i Näsbypark och hjälpa den stackaren med tvätten ;< En del är ju inte lika begåvade som jag är, speciellt inte när det gäller tvätt. (Känn ironin som flödade i de två meningarna ^^,) Nu håller jag på att fixa det sista; ska borsta tänderna och fixa håret och packa klart väskan. Tror att jag ska föra över lite cash till kontot också när jag ändå är igång - man vet ju aldrig vad som kan dyka upp i centrum.


{ Gammal bild - sen bröllopet i lördags ;> }





Eve

Hej!

Tack så mycket!

Du har så otroligt fina bilder du med!! Jättegullig design :)

MVH Eve

Kommentaren skrevs den: 2010-06-22 at. 12:23:35
Din blogg/hemsida: http://evesdesign.blogg.se/blogg/
lashnoblom

märtke de när jag kollade igenom mina egna böcker.. breaking dawn är bäst. :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-22 at. 12:39:43
Din blogg/hemsida: http://lashnoblom.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!