Q/A

{ M i t t   s v a r : }
Alla människor växer upp förr eller senare, det vet alla vid det här laget. Jag har förändrats otroligt mycket under mina tre år som "känd" på bilddagboken. Och "känd" över huvud taget tycker jag är att överdriva, haha. Speciellt inte när jag vet att jag inte gjort någonting speciellt för att förtjäna att vara "känd".

Om jag tidigare skrivit det som du nämner i elakt syfte ber jag verkligen om ursäkt. Men eftersom jag inte vet i vilket sammanhang bilden var i, så antar jag att jag lika bra kunde skämtat. Om jag var "känd" på bdb eller inte, har ingenting med saken att göra. Image och personlighet är inte samma sak, med tanke på att den person man verkligen är oftast lyser igenom en image som försöks byggas upp. Internet är internet, och det enda du i det här fallet du kan räkna med, är mitt svar som jag skriver till dig nu.

Om du gillar min blogg, så förstår jag verkligen inte varför du måste vara anonym? Jag har ingen anledning att gå på dig och börja klanka på dig bara för att du kritiserar mitt "föredetta beteende". Jag bara försöker förstå varför man kommenterar anonymt och inte står för vad man säger. Det är ju bättre att kunna prata och reda ut saker, istället för att låtsas som om man kan säga vad som helst på internet, men inte på riktigt.




Sandra

sv; jo ska göra det ! : )

Kommentaren skrevs den: 2010-06-10 at. 16:18:51
Din blogg/hemsida: http://jiggly.blogg.se/
Paula

Hm, den människan verkar ha sån där love & hate kärlek till din blogg/dig.. haha jisses.. du verkar ju vara hur söt som helst!:)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-10 at. 16:23:02
Din blogg/hemsida: http://shefabulous.se
Arzu

SV: Hehe :>



Jag har undrat känge, du vet där det står "Svar till anonym" Hur gör du så att texten bli fetare?

Kommentaren skrevs den: 2010-06-10 at. 16:24:13
Din blogg/hemsida: http://arzus.blogg.se/
Josefine

Du är inte så kawaii du heller om jag ska vara ärlig (påstår dock INTE att du är ful), så att du har suttit och trackaserat andra människor du inte känner på bilddagboken tycker jag bara är väldigt larvigt och dubbelmoral aktigt. Du kunde knappast ha mått bra med dig själv under den perioden du var en bdb-mobbare?



Kommentaren skrevs den: 2010-06-10 at. 19:53:49
Din blogg/hemsida: http://jooho.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!