Vill ni se lite sneakpeaks på Eclipse?

Åh vad jag älskar den här musikvideon! Och jag som en gång sa att Muse var "ett skitband", hah! Nu fick jag minsann se på andra bullar, och visst kan han sjunga som ingen annan? :> Underbar låt till en underbar musikvideo, och för fansen; till en underbar film. Texten är verkligen fin! ♥ Första gången jag hörde den så smälte jag verkligen & jag slår vad om att denna kommer att vara en riktig sommarplåga för en del, men för mig är den nästan en av mina favoritlåtar. (Dock är den lite uttjatad vid det här laget med tanke på att jag har spelat den i snart en månad i sträck, xD)





ia

Jag såg Eclipse inatt. Så sjukt bra var den! :)

Kommentaren skrevs den: 2010-06-30 at. 16:26:26
Din blogg/hemsida: http://fluffiie.blogg.se/
Anna Emanuelsson

den är jättebra! :DDDD

ska se den ikväll! :DD

Kommentaren skrevs den: 2010-06-30 at. 17:48:54
Din blogg/hemsida: http://heeneley.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!