1-51-1

Hej! :>
Kom precis hem från en lite shoppingrunda med Caroline; har handlat födelsedags/morsdagspresent till mamma och till mig själv lite småsaker - bilder kommer upp senare! ^_^ Vi fikade även på Expresso House och tog oss varsin mumsig macka och dricka till. Jag är så mätt att jag skulle kunna rulla hem till Stockholm, hih.

Just nu sitter jag och lyssnar på min tunggungslista i Spotify och känner mig så otroligt häftig (eller inte), hihi. Ikväll ska jag förmodligen försöka lägga mig lite tidigare och inte vid 4 som imorse. Usch - måste ha ställt om dygnet de senaste dagarna.

{ Btw; det var någon som trodde att hon var otroligt häftig som "busringde" till mig tidigare idag. Det är så otroligt mysigt att folk VILL slösa pengar på mig för att få höra min underbara röst, haha. :> }





Dreans - Fotoblogg

Sötnos!

Kommentaren skrevs den: 2010-03-29 at. 16:10:22
Din blogg/hemsida: http://dreans.blogg.se/
Mia Bekkhus

Espressohouse är sååå bra. Bäst är chailatten! Helt ljuvlig :D Kram

Kommentaren skrevs den: 2010-03-30 at. 08:19:12
Din blogg/hemsida: http://miabekkhus.blogg.se/
Lina

Fin din blogg är :D oooh ja blir avis haha :)

Du är med fiin :) jättesöt :)

Hur äre med dej, inte snackat på ett tag :) bytt blogg har ja gjort nu med , så hoppas du lägger till mej :)



Ha det! puss <3

Kommentaren skrevs den: 2010-04-05 at. 01:46:50
Din blogg/hemsida: http://fluffywhitetrash.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!