Shopping + The Used

Kom hem vid halv 8 - eller när det nu var, haha. Packade upp maten jag handlade, och insåg att jag måste handla imorgon igen, men då blir det pantning som gäller - har ju sisådär 200 spänn i pantflaskor liggandes hemma, hih. Skönt att bli av med dem liksom.

Köpte även lite småsaker idag; en kronblå skjorta och en ny väska samt ansiktsvatten & tuggummi. Inte överdrivet mycket alltså, men jag har inte råd med mer. Känner att jag måste spara till sommaren, hih. Om jag nu inte hittar något jobb - men jag tittar efter minst tre gånger om dagen - vill verkligen kunna tjäna mina egna pengar! ^_^

Amanda - ring mig - jag måste prata med dig om 1 maj. ♥

{ Klicka här för att lyssna på låten! ♥ }





Sannie™

haha, might be.

men som om det vore fel på att vara transa? :)

Kommentaren skrevs den: 2010-03-25 at. 21:07:30
Din blogg/hemsida: http://sannieschutt.blogg.se/
M I K A E L A

den låten är braaa :D

Kommentaren skrevs den: 2010-03-25 at. 22:04:30
Din blogg/hemsida: http://mikaelabjarve.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!