Tack sötnos!

Blev utnämnd till favoritblogg hos denna tjej! :> Tack så jättmeycket, blir verkligen glad när jag får höra att min blogg "betyder" någonting för någon annan - sådant triggar min blogglust enormt mycket. Tack! ;*

Idag har jag dock legat på latsidan vad gäller bloggandet - jag har inte haft någonting att skriva om faktiskt! Men ett blogginlägg tänkte jag väl försöka att hinna med i vilket fall som helst :>! Just nu tittar jag på Paradise Hotel och funderar över om det är en gammal säsong som går i repris, eller om det är en ny säsong som jag inte hunnit höra så mycket om. Men äsch - pinsam underhållning är alltid kul! ^_^




Svar på frågor angående mitt hår:
- Mitt lockiga hår är mitt naturliga hår - jag plattade det förut, men jag tröttnade på plattheten & föredrar att vara "naturlig" istället (och så slits det ju inte lika mycket heller - vilket är ett stort plus)! :>

- Jag vet mycket väl att håret ska vara "smutsigt" när man ska färga det; vad jag menade med "tvättat hår" var att det ska vara rentvättat från alla produkter som kan ligga som en beläggning på hårstrået, vilket gör att hårfärgen kan "glida av" - i vilket fall utifrån min erfarenhet & det jag har sett. Men tack för tipset! :> 

Godnatt sötnosar & sov sött sedan! ;*





Tekla :)

S: Tack för ett svar ^^ <3

Kommentaren skrevs den: 2010-03-10 at. 21:05:17
Din blogg/hemsida: http://ttekla.blogg.se/
Anna Emanuelsson

jo men jag håller med om att din blogg är en av mina favoriter :) även om jag kanske inte kommenterar så ofta så läser jag inläggen och kommer inte på vad man ska kommentera :*

Kommentaren skrevs den: 2010-03-10 at. 21:54:44
Din blogg/hemsida: http://heeneley.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!