Tittar på "tv"

Eller, inte tv - utan på TV4-play! ^_^ Solsidan, Sveriges Värsta Bilförare och en del andra program ska jag ta igen efter helgen, hihi. Och ikväll kommer ju Parlamentet upp också - och det är ett av mina absoluta favoritprogram. Dock tycker jag att det tyvärr har blivit sämre under åren som gått :<...  André Wickström & Robert Gustavsson & David Batra är mina persoliga favoriter i alla fall! :>






Linda

hehe, jag tittar med på teve på nätet, om det nu får kallas så. Tycker det är skönt att slippa reklam och passa på programmet.. Sveriges värsta bilförare är ju så kul! har inte sett denna säsongen, men ska göra det lite senare :)

Kommentaren skrevs den: 2010-03-14 at. 20:43:39
Din blogg/hemsida: http://lillyz.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!