Tv-kväll!

Sitter och tittar på Förkväll just nu, lite försenat, men bättre sent än aldrig! ^_^ Jag har redan spanat in Halv 8 hos mig, och lite senare blir det Svenska Hollywoodfruar med allt vad det innebär, hihi. :>

Är lite trött, så jag har redan lagt mig i sängen och fnittrar till Förkvälls roliga & utvalda Yt-klipp. Imorgon har jag det fasansfulla datorkunskapsprovet, och jag vet inte riktigt hur det kommer att gå, usch. :<





Angelina

Hejsan, du jag orkar inte blogloving, använder aldirg det.. Men jag kommer följa dig ändå :D

Kommentaren skrevs den: 2010-03-15 at. 23:59:04
Din blogg/hemsida: http://angelinaek.blogg.se/
Mia Bekkhus

Japp. Då var det ordnat och jag följer dig :D Kul, tack för hjälpen söta!! Kraaaam!! :)

Kommentaren skrevs den: 2010-03-16 at. 08:42:36
Din blogg/hemsida: http://miabekkhus.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!