Helgen som varit

Förlåt för en usel uppdatering idag, men jag fick en sådan "tjejvärk" tidigare imorse, så jag har inte orkat gå upp ur sängen förrän nu. Fastän jag tog min tablett så ville den inte verka och ta bort den dumma värken förrän tre timmar senare. Usch, det är tur att man bara har tjej-veckan en gång i månaden! ^_^'

I vilket fall som helst, tänkte jag bjuda på ännu fler bilder ifrån helgen med Sebastian;








Crazygirl - It´s a passion

Har en tävling i min blogg, kika in :) Kanske är något för dig :)

Kommentaren skrevs den: 2010-05-18 at. 17:20:57
Din blogg/hemsida: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Elin

Hejsan!

Bevaka varandra på bloglovin?

Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! :)

Kram Elin!

Kommentaren skrevs den: 2010-05-18 at. 17:36:53
Din blogg/hemsida: http://modebypalmqvist.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!