Release: 23 Maj

För er som är Mario-fans så måste ni spana in detta! Den 23e maj så släpps det andra spelet i Super Mario Galaxy-serien! Yaay, som vi har längtat, riiight? ^_^  Spelet den här gången kommer att handla om Marios äventyr på ännu fler galaxer i sökandet efter prinsessan Peach.

H a n d l i n g ;

I början av spelet, bjuder Peach in Mario för att titta på "the Star Festival", där stjärnorna haglar över Mushroom Kingdom som ett fenomen på stjärnhimlen. När Mario anländer till slottet får han syn på Bowser, som har växt i stolek efter att ha utnyttjat de haglande sjärnornas kraft. Bowser attackerar sedan Peach och kidnappar henne! När Bowser flyr iväg, skjuter Mario sig iväg till yttre rymden för att ta upp jakten på rikets älskade prinsessa.

Låter det inte spännande? Det tycker jag i alla fall! ^_^ Här nedan bjuder jag er på en sneakpeak på spelet!














emelie

Oh det känns som om de va en evighet jag spelade super mario :O

Kommentaren skrevs den: 2010-05-11 at. 18:06:00
Din blogg/hemsida: http://nakenkaktus.blogg.se/
jennifer,

åh, jag vill!

Kommentaren skrevs den: 2010-05-13 at. 09:10:13
Din blogg/hemsida: http://hellobenjamin.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!