Solen skiner idag också!

Just nu sitter jag och försöker att skriva en filmanalys, och det går faktiskt rätt bra. Den ska helst vara klar imorgon, och det ska jag verkligen försöka med. Det går ju framåt i alla fall - high five! ^_^ Jag har ärligt talat ingen speciellt stor blogglust just nu, och jag vet inte riktigt varför det är så. Kan man "överblogga"? O_o Äsch, den återkommer nog när jag har fått vara ute och lagat min dumma kamera.

Imorgon kommer i alla fall mamma, pappa och min lillebror och hälsar på mig. Vi tänkte dra en sväng till IKEA och på kvällen/eftermiddagen funderade vi på att kika runt lite i Örebro och vad staden jag bor i har att erbjuda. (Ni ser hur mycket jag skriver nuförtiden va? ;> Skrivandet tar aldrig slut!)

Snart ska jag gå och stoppa in min andra last av tvätt i maskinen, usch. Ikväll blir det att diska och dammsuga inför imorgon också. Ibland räcker det inte med 24 timmar per dygn alltså.. :c





Amalia

här skiner solen också, skönt med lite sommarvärme äntligen ^^

vilken film ska ni skriva om? bara nyfiken :)

kram

Kommentaren skrevs den: 2010-05-21 at. 21:24:09
Din blogg/hemsida: http://lundatjej.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!