Uppdatering!

Amanda har precis åkt, Valborg har firats med en rejäl fest och Bring the Noise har avklarats. Kom hem vid 22-23 igår kväll, men Amanda ville stanna kvar ett tag. Hon kom hem halv åtta imorse till mig, eftersom busstrafiken inte hade börjat gå förrän då. Hm; fest hela natten antar jag. Jag å andra sidan åkte hem eftersom jag mådde illa och var trött efter Valborg; jag var liksom slutkörd efter 32 timmars håll-i-gång.

Nu återstår det att städa och redigera lite bilder ifrån helgen som jag slänger upp här varteftersom. Har även bokat biljetter till 13-16 maj; ska hälsa på Sebastian då, hihi. :> Kommer att ha fullt upp den här veckan med mitt dumma plugg, usch. Jag hoppas verkligen att vi har fått alla uppgifter nu, no more surprises, please!

Har svullnat upp i halsen/svalget
, och jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Jag har liksom inte tid med det. Men jag har inte blivit snorig eller trött ("febertrött" alltså) eller hostig eller någonting sånt... Jag hoppas att honungsvattensdrickande kan göra mig kry tills imorgon. Wie.






Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

Kommentaren skrevs den: 2010-05-02 at. 17:14:32
Din blogg/hemsida: http://abbylarsson.blogg.se/
Nadja

Jasså. vad dumt! Jag sa nästan inte till någon att jag bytt blogg, bara till dom personer som jag pratar med nästan varje dag. Trodde inte du var en läsare på det viset! :)

Kommentaren skrevs den: 2010-05-02 at. 17:39:27
Din blogg/hemsida: http://oldchicago.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!