Vad har jag gjort idag?

Kom hem från skolan/Ida vid 16.30-tiden och då packade jag upp min mat. Efter det satte jag mig vid datorn för att kolla lite på Svensson, Svensson - det var längesen och eftersom den serien är så otroligt kul, så varför inte kika på den igen? :] Hihi. Nu ska jag snart börja skriva på min designuppsats, men just nu känner jag mig så otroligt trött i kroppen o_o.. Kan inte beskriva känslan liksom - som om man är helt utmattad efter en språngmarsch ungefär. Fast tröttheten lär ju ha berott på att jag precis har varit sjuk och idag varit på g nästan halva dagen! ^_^

Jag lämnade också in bokomslaget idag, och på onsdag så ska artikeln var klar, så det blir nog lite att skriva imorgon, minst sagt. Äsch, det är bara att kämpa på! :>











LYDIA

sv: Ja, måste nog vara därför ;}

Kommentaren skrevs den: 2010-05-10 at. 22:27:08
Din blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
Louise

Vad du är duktig på att teckan! Tror inte att jag har insett det förens nu!



Du är verkligen jätteduktig!

Kommentaren skrevs den: 2010-05-11 at. 17:37:08
Din blogg/hemsida: http://lowice.blogg.se/
Diana

vad duktig du är på att rita! :)

haha, spelade för övrigt xbox 360 med din bror idag, som tvingade mig att gå in här och kolla :P

Kommentaren skrevs den: 2010-05-16 at. 01:39:06
Din blogg/hemsida: http://missmelody.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!