Funderingar...

Jag ska nog försöka att pallra mig till gymmet idag - när man ändå har tjänat en timme på att ställa tillbaka klockan! :] Men jag får se - jag måste faktiskt fortsätta plugga till duggan som vi ska ha på torsdag. Idag har jag infört nolltolerans gentemot onyttigt; jag måste bara att försöka hitta ett substitut.. Hm. Jag får fundera lite på det och googla runt - ska kanske käka lite frukt istället för att äta onyttigheter på helgen? :] Ska nog försöka att hålla mig till det så att jag når mitt första delmål någon gång. Just nu verkar det bara som att jag står och stampar, och det är så galet irriterande att jag inte vet var jag ska ta vägen.





sandra

sv: Har faktiskt inte börjat ännu x) haha, försöker komma ihåg allt jag äter, har inte ätit så mycket godis, men tänkte äsh det är halloween lite kan man ju äta ^^, haha

ät mandarin! Hjälper mot annat sug :)

Kommentaren skrevs den: 2010-10-31 at. 12:57:19
Din blogg/hemsida: http://oneoftheboysx.blogg.se/
ella ♥

- okej :)

Kommentaren skrevs den: 2010-10-31 at. 13:32:41
Din blogg/hemsida: http://somella.blogg.se/
Cornelia

söt (:

Kommentaren skrevs den: 2010-11-01 at. 18:12:41
Din blogg/hemsida: http://[email protected]
karin

jag ska tänka på det! och tack igen :D <3

Kommentaren skrevs den: 2010-11-01 at. 21:45:23
Din blogg/hemsida: http://avantgardefashion.blogg.se/
Annie

vad är det för "onytthigheter" du brukar äta då? Jag tänkte jag skulle tipsa lite.

Om det är ngt salt så kanske du kn prova med att dricka lite varm buljong? kyckling och fisk buljong är riktigt gott nu på vinterhalvåret. Annars är faktisk inte popcorn så farligt. Särskilt om du gör i en gryta och inte gör så mycket!

Istället för choklad kan man dricka varmchoklad gjord på lättmjölk och riktig kakao med socker.

Istället för Godis kan du göra en fruktsallad med citronsaft sprinklat över den. Eller Grekisk yoghurt med tinade bär. Tinade bär och dylikt överhuvudtaget är mums! Ett glas mjölk (det låter pjuttigt med mjölk ja men om man dricker det långsamt så släcker det ibland sockersug) lättglass? finns ju en hel del att välja på där! Ett glas saft är sött och har inte mycket kalorier i sig. Och till sist min favorit! konserverad frukt! särskilt persika! Fan vad gott!

Kommentaren skrevs den: 2010-11-07 at. 21:43:19
Din blogg/hemsida: http://raine1988.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!